2015_04_09_BoomerangChallenge_Jérôme WassenaarWij lanceren op zondag 12 april op het Hulsbeek in Oldenzaal de Boomerang Challenge! We dagen deelnemers uit hun boomerangworp te uploaden op Facebook of Instagram met de vermelding #boomerangchallenge. De origineelste foto’s en video’s maken kans op mooie prijzen. De Boomerang Challenge is onderdeel van de crowdfundingsactie die wij hebben opgezet.

Crowdfunding

Op de Hulsbeekdag in Oldenzaal worden de eerste rode Solar Team Twente boomerangs verkocht en kunnen de eerste worpen naar mooie prijzen worden gedaan. Winnaars maken onder meer kans op kaarten voor FC Twente, een introductie duik bij DiveWorld, bioscoopkaarten, kaarten voor poppodium Atak en Metropool. Met de verkoop van de boomerang financieren we een deel van de nieuwe zonneauto. “Met deze originele crowdfundingsactie kan iedereen zijn steentje bijdragen en het levert bovendien veel plezier op”, vertelt Elise Nannings, onze communicatiemanager. “We richten ons hierbij voornamelijk op scholieren en studenten, maar iedereen kan natuurlijk meedoen”. De boemerang is vanaf 12 april te verkrijgen op het crowdfundingsplatform van het universiteitsfonds steunutwente.nl. “We bieden naast boomerangs ook onze 3D-geprinte zonneauto aan en Solar Team Twente reversspeldjes. Zo hebben we voor elke doelgroep bedacht wat een leuk bedankje terug is.”

Wereldrecordpoging

Deelnemers aan de Boomerang Challenge kunnen foto’s en video’s uploaden tot 26 juni. Op deze dag worden de winnaars bekend gemaakt, prijzen uitgereikt en daarnaast wordt er een wereldrecordpoging gedaan. Samen met alle deelnemers gaan we het wereldrecord ‘Met de meeste mensen tegelijkertijd boomerangs werpen’ proberen te verbreken.

Concept en Creatie: Brand Specials, Foto: Jérôme Wassenaar